autokosmetyki24.pl
Koszyk Logowanie
ilość: 0 szt. suma: 0.00 zł
Koszyk
Producent
Polecamy
Kontakt
tel.kom: 665 630 690
Regulamin

I. Strony transakcji

  1. Właścicielem sklepu internetowego autokosmetyki24.pl jest ANMOT s.c. J. Marcinek, T. Strykowski z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski - Magazyn Lublin, ul. Chemiczna 19, NIP  zwany dalej sklepem internetowym.
  2. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium Polski, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz każda osoba prawna posiadająca siedzibę na terytorium Polski – zwana dalej Kupującym.

II. Oferta

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci i mieści się pod adresem: www.autokosmetyki24.pl. Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż nowych produktów z zakresu chemii i akcesoriów motoryzacyjnych. Szczegółowy spis produktów wraz z podaniem cen znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu autokosmetyki24.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art.71 k.c. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w chwili przekazania zamówienia do realizacji.
  3. Wszystkie towary pochodzą od polskich dystrybutorów danej marki oraz są oryginalnie opakowane przez producenta.
  4. Dowodem zakupu w sklepie autokosmetyki24.pl jest faktura VAT, która może być wystawiona na firmę lub na osobę fizyczną – w zależności od tego jakie dane zostały wpisane przy składaniu zamówienia.

III. Zamówienia

  1. Zamówienia w autokosmetyki24.pl składać można 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu korzystając z witryny internetowej lub poczty elektronicznej oraz telefonicznie Pn – Pt: 09.00 – 17.00.
  2. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez autokosmetyki24.pl, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym.
  3. W przypadku braku możliwości kontaktu ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 5 dni od daty zakupu.
  4. W przypadku towarów, które maja dostępność „Produkt niedostępny, dostawa wkrótce” termin realizacji jest uzależniony od dostępności towaru u dystrybutora, sprzedający zastrzega sobie prawo do indywidualnego ustalenia z Kupującym terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.

 

IV.Formy płatności

 

  1. Klient po zakupie produktu zostaje przeniesiony do "wyboru sposobu dostawy", gdzie wybiera opcję najwygodniejszą dla siebie, tj. "przedpłata", "pobranie", "odbiór osobisty". Zobaczy tam też koszt wysyłki Pocztą Polska i Kurierem dla każdej opcji. Ze względu na specyficzny asortyment nie oferujemy sprzedaży na raty

V. Dostawa i odbiór towaru

  1. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, a w wybranych miastach dostawa może być realizowana dodatkowo przez niezależnego przewoźnika.
  2. Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki w przypadku wyboru firmy DPD, lub do 5 dni roboczych w przypadku niezależnego przewoźnika 
  3. W dniu nadania paczki Kupujący otrzyma pocztą elektroniczną numer przesyłki 
  4. Paczki dostarczane są przez firmę DPD od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, późniejsze godziny doręczenia trzeba uzgadniać indywidualnie. W przypadku niezależnego przewoźnika termin i godzina dostawy sa ustalane indywidualnie. 
  5. Nie zastrzegamy godziny doręczenia towaru 
  6. Nie dostarczamy towaru w Soboty, Niedziele i Święta
  7. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy powinien zostawić Awizo
  8. Firma kurierska będzie ponawiać próbę dostawy przez trzy kolejne dni robocze od daty pozostawienia Awizo.
  9. Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia co pozwala Kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy pierwszej próbie doręczenia przesyłki. 
  10. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek powyżej 20 kg dlatego przy cięższych przesyłkach Kupujący musi być przygotowany na ich samodzielne wniesienie.
  11. Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę towaru na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do siedziby sklepu autokosmetyki24.pl. Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłaszane w przeciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.
  12. W przypadku odbiorów osobistych, Klient nie ponosi kosztów dostawy.
  13. PRZYJĘCIE PRZESYŁKI BEZ ZASTRZEŻEŃ POWODUJE WYGAŚNIĘCIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU.

VI. Reklamacje i zwroty towaru


  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego w sklepie autokosmetyki24.pl bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem niezbędnym zwrotu jest dostarczenie sprzętu wolnego od śladów użycia w oryginalnym opakowaniu.
  2. W przypadku zwrotu towaru na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego zostanie przelana kwota równa wartości zakupionego towaru.
  3. Na podstawie art. 558 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedajacego z tytułu rękojmi w przypadku zakupu towaru na cele związane z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową kupującego.

VII. Postanowienia końcowe

  1. Zespół autokosmetyki24.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia nie zawierały informacji nieprawdziwych, ale nie odpowiada za ewentualne niezgodności z rzeczywistością.
  2. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.
  3. Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Sklepu autokosmetyki24.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep dokłada należytej staranności, aby treść stron sklepu internetowego www.autochemia24.pl jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów przy aktualizacjach (cen, konfiguracji, czy parametrów technicznych) - potencjalne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia. Korekta tych danych, dokonana na skutek błędów czy też opóźnień w ich aktualizacji, nie może stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń wobec sprzedawcy.
  4. Złożenie zamówienia lub rejestracja konta klienta w sklepie są równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu autokosmetyki24.pl.
  5. Złożenie zamówienia lub rejestracja konta klienta w sklepie są równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji ofertowych przesyłanych przez autokosmetyki24.pl drogą elektroniczną w formie newslettera z zastrzeżeniem prawa do rezygnacji z otrzymywania oferty.
  6. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  7. Wszystkie spory mogące wyniknąć z tytułu umowy sprzedaży w sklepie internetowym będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla miejsca siedziby Stamex Sp.j.
  8. ANMOT s.c. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie publikowane są na stronie sklepu autokosmetyki24.pl w odpowiedniej zakładce i obowiązują od momentu publikacji.